skolan , rida och SPÖKEN

skön dag i skolan , bara legat i soffrumet och tittat på disney channel. inte gjort något annat.. herregud.




red supreme i padocken , gick jätte bra, efter ett tag. hihi. var lite bråk där ett tag och lite bockningar , men va fin han var sen.  ;D imorron rakar vi honom! BEIGE!





sen när jag skulle rida hem ifrån padocken så ser man vårat hus ifrån stallet , då stannade jag till och tittade upp imot mitt rum , jag såg att de var tänt i mitt rum och att farsan sprang runt som en idiot i mitt rum fram och tillbaka , ja stannade och tittade jätte länge , o han bara sprang runt , så jag ringde farsan och frågade vafan han gjorde i mitt rum , han ba ; jag är inte i ditt rum ? jag ligger i soffan på nedervåningen. och jag såg ju fortfarande att någon gick runt i mitt rum. då säger farsan att han hör att de är någon på övervåningen , han gick upp , men ingen var där..



Kommentarer
Postat av: Marie

OJOJ, lilla du. Du har nog haft finbesök, tror jag. Det kanske var nån som tyckte det behövde städas. Så är det iaf på Idas våning ibland!!

2009-11-09 @ 21:29:49
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: ida

Fan va läskigt!!!

2009-11-09 @ 21:37:14
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Dessie

as läskigt! men det verkar ju inte vilja nått elakt , så de är nog inget att vara rädd för , bara lite obehagligt. städa får det gärna göra

2009-11-09 @ 22:01:42
URL: http://teamsupreme.blogg.se/
Postat av: madde (mosstorp 9A)

fan så äckligt >.< ja hatar spöken xD

2009-11-18 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0