skola , övningsköra , stallet

jahapp , vart i plugget. pisstråkigt. om man ändå kunde få jobba istället.
sen övningskörde jag lite med farsan , gick kanoners såklart ;) sen drack jag kaffe hos regina. vilket var lite läskigt med tanke på att hon har en spindel som bor i huset någonstans , en blomkrabbspindel. såg den första gången på reginas huvud stor och kritvit. med as långa framben. så sökte vi lite och fick reda på att de var en blomkrabbspindel och att den kan byta färg från kritvit till vit med gröna linjer till gul. regina fick panik och slåg såklart bort den. sen hittade vi den inte igen, men sen igår satt stackars kenny i köket och åt och sen helt plöttsligt så skrek han bara rakt ut. då krälade den på hans arm. kenny gav den en fet lavet och nu hittar vi den inte igen. vi får se vem som får den på sig nästa gång.




Red eda rundan i mörkret , supreme var super duper pigg. såklart. allt de där lilla extra klöset jag ville ha igår hade han 10000000 gånger om idag.. såklart..

tisdag ; special hoppning i skolan , rida supreme
onsdag ; supreme ska vila
torsdag ; praktik hos fredrik , sen dressyr träning för marie calgren
fredag ; rida supreme
lördag; ska vi på krogen regina ? eller??


Kommentarer
Postat av: Marie

Insekter ....igen???

2009-11-23 @ 23:38:49
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Dessie

haha ja vafan , men inte på mig iallafall stolt

2009-11-24 @ 06:52:47
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0