Regional tävling, mjölby.

ao , vet inte riktigt vad ja ska skriva , är lite besviken på mig själv. skulle behövt ännu mera klös i de hela.
i första klassen vägrade han på första hindret , och sedan vägrade han på andra hindret. då hade ja knappt något självförtroende kvar när jag gick ut från banan.. men sen taggade jag om till nästa klass. supreme vägrade på första hindret och sen hoppade han resten av banan skit snyggt! ;D och det var bara för att vi båda vaknade upp ur våra bubblor och började tänka !! och jag började rida! missnöjd men ändå nöjd med sista klassen.. supreme hoppade ju faktiskt jätte fint.


en arslebild får väl representera dagen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Fy fan va rolig du är!!! Jag garva så jag tjöt ang. arselbilden!!!

2009-11-22 @ 20:09:21
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Dessie

hhaha , ja lite humor måste man ju ändå ha ;D

2009-11-22 @ 21:00:20
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0