Praktik hos fredrik spetz och dressyr träning

tjabba , jahapp gick upp tidigt för att köra till praktiken , när jag kom dit var ingen där. fick mig en liten chock men då skickade fredrik sms om att han skulle komma lite senare sen så jag började mocka alla boxar (: sen kom ju cissi och jajja. sedan red fredrik bara 3 hästar och sedan åkte han igen. de har väl gått bra idag förutom att jag har haft sjukt ont i min fot.  fattar inte varför??  någon muskel kanske? jaja , sen körde jag hem (:

just nu sitter jag faktiskt på toa x) haha.. ska snart bort till regina och kanske dricka kaffe? om tanta har tid? , sen blir det dressyr träning för mari calgen kl. 20.10.

nästa vecka är hoppvecka , ska bli skojjsigt och intressant och se hur det går hos johan efter vårat träningsuppehåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0