lite onykter..

jaja , har var i åby hela dan , har hoppat , hade en liten as pigg ponny som hette moa. älsklings moa. gillar! (y)  men men.. gick kanon , sen longering på joker , lätt sitts. sen skulle jag övningsköra och då när pappa öppnade för att sätta på skylten stog det ett par tretorn stövlar där! GAAAAAAAAAAH! äntligen fick ja dom, självklart gick övningskörningen klockrent , haha ;D såklart ,jag hade ju värsta lyckoruset! sen gick supreme as bra , jätte fin ;D

NU SKA JAG PÅ BIO! med rugge mm..




såg 2012. AS BRA , men nu är jag nojjig. vill bara inte leva när de händer! och ska fan inte skaffa barn , skulle inte klara av det när en katastrof väl händer. ;( som jag sa , ja skulle ta självmord. jaa svarade regina , men ditt barn då? .. ;/ snyft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0