köra bil , rida , städa.

detta har vart en bra dag ;D vaknade o då var maten klar , käkade , sen övningskörde jag lite , ska ju börja på körskolan på onsdag. *nervöst* men men , övade på och hänga på dragläget i uppförsbacke idag igen , no problemo liksom!

sen gick ja till regina och drack kaffe , fick mina julklappar av henne idag , hihi! AS fina saker. en gårtt schabrack med gråa benlindor till! de har VI velat ha hur länge som helst. så på dressyr träningen på onsdag så blir de till o pröva de, sen fick ja as musiga leggins. termoleggins. mmmh varmt o skönt. och sen ett svart nagelack! sen av carina fick ja två par jätte fina swe ridstrumpor! och sen hade regina att sprillans nytt termoridställ hemma som hon aldrig har haft på sig! de minsan köpte jag för 200 kr av na ;D  NAAAJS !

sen så red jag , red borgholm , supreme var som en stuttsboll , as pigg! sen drack ja kaffe hos regina igen. haha..

och nu ligger ja i sängen och är helt slut. har städat mitt rum oxå. känner ändå nu att den dåliga perioden i mitt liv har börjat..  den perioden då ja är depp och inte har lust eller ork till något. de är då ja brukar skolka , rida sämre och bara ligga i sängen. men detta år måste ja försöka iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0