jaha , nu börjas de igen

SÖMNPROBLEM! igen.. börjar bli jävligt trött på de här ;/ vill bara sova! men de går inte.. undra va de är för fel denna gång? ;( att ja inte red ordentligt idag? att jag sov mellan kl 8-imorse till 2 ? att ja bara sov 4 timmar innan tävlingen och var nervös och sen visade det sig att de inte vart nått?  fan.. har gråte flera gånger oxå.. såklart av samma anledning som alltid. vill ha kvar supreme för alltid. varför måste han bli gammal? ;'/ ska försöka njuta av den tiden vi har kvar tillsammans ;') planerar o vara vaken till kl. 6 och sen ge mig ut på en ridtur och få se gryningen tillsammans med supreme.. de är underbart. vi får se hur de blir.



det blev inte alls som jag tänkte det. somnade vid kl 6 när jag tittade på tv! och nu är kl halv 1. så jävla pissigt asså. BAJS , ska iväg kl 2 med. ska på någon grej ute hos morsan någon smink grej , ja skiter fullständigt i smink. men kanske är ett bra första steg att försöka bli sams med min mor?

blir till att rida efter det , förmodligen i mörkret ;/




OKEJ!
det var inte värt att åka på de där.asså det var jätte kul och lite intressant men vafan, synd att de var så dålig tid. kl 2 är en jätte dålig tid för mig. nu fick ja ju rida i as mörker och kunde inte se ett skit. blev ett kärring ridpass !!! FYFAN!!! ja önskar att ja kunde hållt mig vaken någon halvtimme till imorse så kune jag ride då!! , men nu blev de ju såhär bajskrov ist!  men men.. får ta igen de. ;D den 21 :e är det sex party hos steffie och den 22:e är det smyckesparty hos marie ;D DÅ SKA JAG FAN RIDA INNAN IALLAFALL!



OCH DET BÄSTA AV ALLT MED DENNA DAG! AIK TOG SM GUUUUUUULD! WOOOOOOOOOOOOHOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0