En heldag hos Linda

jajjamensan , lillasyster åkte hem vid kl 11. och då drog regina och jag ut till linda , hon bor i världens ände typ. nej men normalt sett så brukar det väl ta en timme för folk att åka dit , men regina och jag åkte dit på 40 min. haha. var jätte mysigt att få se hennes gård. Zakita fick träffa sin pappa och sin bror. det var så kul att se dom tillsammans. Sen fick zakita pröva på att valla får för första gången i hennes liv , hon har ju bara vallat kor innan. det var ju faktiskt första gången hon såg får , så först tvekade hon lite , sen jävlar kunde man bara se hur hon fattade allt och PANG så valla hon skiten ur dom , jävlar vad duktig hon var!! ;D regina knäppte lite bilder. sen åkte vi runt och hälsade på lindas alla hästar och såklart hämtade vi ju klippmaskinen! så imorron ska supreme rakas. då blir han bajs ljus brun typ ;/ snyft. supreme som ska vara SVART!



zigge (zakitas pappa) zakita , zevs ( zakitas bror )



zakita vallar får


synd att blogg.se är så segt ibland , annars hade jag orkat ladda upp mer bilder.




ja på denna bild syns de ju verkligen hur långt ner mina ben räcker ner på supreme haha. en bit nedanför sadeln iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0