VAFAN!

och för de första är jag as jävla sjuk , värsta öroninflamationen och feber.. mår bajs. vill bara sova sova och sova. sen kl 2 inatt kom ja på fan de är den 3dje idag .. ringde jag till regina och ba  HOVSLAGAREN KOMMER IMORRON KL. 8 PÅ MORGONEN GAAH! det blev kasos.. ingen av oss kunde ju gå ner och ingen av oss hade pengar hemma..

sen ringde regina nu.. han kom aldrig , och vet du varför.. de ÄR den 3:dje idag.. vi såg ju förfan på datumet kl. 2 inatt!!

okej.. shit .. lite pinsamt nästan och regina som stressade allt med o gå ner och fixa till stallet och hästarna.. stackars. men men.. nu har vi ju samma problem imorron.. och imorron måste jag åka till åby fast jag är sjuk. vi har the biggest test in the world imorron..



tänkte att ja iallafall skulle försöka gå ut och rida lite.. om jag orkar ;/ mår jätte jätte dåligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0