snart 10 december

jaha , lyssnat klart på min ljudbok , henning mankell - den oroliga mannen. super bra. men nu äre över dags att hitta en ny. fan, fortfarande kvar i depp perioden.. ligger o är nervös över mitt körkort och mina körlektioner typ varje kväll , fast de är i maj ja får ta de liksom.. herregud. och sen är jag nervös inför hur de kommer gå att sätta igång supreme , hur de kommer gå för oss på träningarna och tävlingarna nästa säsong. de är ju så dumt att oroa sig egentligen. allt löser sig. körkortet kommer jag ju klara tillslut, och med supreme , ja de beror ju på mig.. de kan ju bara gå bra eller dåligt liksom , de är väl bara vänta och se? de viktigaste är nog som sagt att komma ihåg , att man är inte alltid bäst , vi utvecklas! och ska man kunna utvecklas måste man ha svackor då de går mindre bra. hade det bara gått skit bra hela säsongen så hade ja fan inte lärt mig ett skit. vem bryr sig om ja inte kommer mycket längre? va ska jag komma lägre för om ja inte utvecklats klart på den här nivån? andas.. andas.. det går som det går. och jag får väl  vara glad för dom små svackorna istället , så jag lär mig något , som jag kan ta med mig vidare till nästa häst sen. supreme kan ju faktiskt redan de mesta , det är ju JAG som ska lära mig. Jag tror att det kan vara lätt att glömma det ibland , jag tror alla kan ha lätt att glömma det ibland , att man skyller på sin häst , men de är sällan där felet ligger.. och supreme gör ju allt för att vara till lags , han gör ju faktiskt allt man ber om , blir de fel då , ja då är de ju jag som har sagt åt honom att göra fel!!


kanske ska försöka sattsa på fälttävlan nästa år .. tror att det är där både jag och supreme hör hemma, de är där vi kan glänsa och spöa skiten ur varenda jävel! mohahah ;D



imorron ska jag gå bort och hälsa på kusarna, och se hur tjock supreme har blitt x) om han nu har de.. då kommer jag få dåligt samvete och panik och vilja slänga mig upp och pumpa intervall och kantra ! haha.. men såklart så ska jag inte göra de. supreme får vintervila till lovet sen kör jag sakta igång! akta er.. snart är vi på topp igen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0