8 december

vaknade och hade sjukt ont i örat igen och idag var hela högerkinden stenhård oxå ;O men ja menar , jag har ju inte ont i någon tand hur jag än petar och tittar.. och de gör ju bara ont inne i örat.. jävla skit , planen är väl att gå till sjukan imorron , men nu fick jag ju veta att ja har körlektion vid kl 7 imorron bitti och sen nationella proven i matte efter de. så får väl se om jag hinner till sjukan till kl. 10.

övningskörde med farsan idag , övade på allt från igår. gick väl bra tkr ja!

hoppspecialen idag gick väl bra tillslut , problemet med mig är att ja spänner mig för mkt i axlarna och armarna , fast jag blir inte hård i handen.. för jag sluter inte ens fingrarna ordentligt runt tyglarna.. herregud.. hade Galinja idag. men som sagt slutet av lektionen kändes bra. har fortfarande inte fått tillbaka de här ridsuget än , men de är klart , de är ju skillnad på supreme , då vill jag ju verkligen!! och jag är ju ganska sugen på att rida supreme nu.. men lika bra att vänta ett tag till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0