30 december

nytt år imorron då! underbart! körde en sväng i stan idag , sen hade jag ju körlektionen och sen körde jag hem , allt gick klockrent ;D de var ju underbart väder idag!! supreme gick super bra , idag med paddar , lindor och boots! synd att inte alla djur gillar denna kyla och hårda snö! titt bara på min stackars vovve, hon kom hem helt blodig och varig idag.. hon pallade inte ridturen alls , så red hem o lämnade henne.. de är så synd om henne , att följa med på ridturer är det bästa hon vet , och nu vill hon inte ens gå ut , de skär i hjärtat.. måste köpa dojjor till henne!!



imorron är planen som så att ja ska gå upp skapligt o ge mig ut på en ridtur eller om de är fint väder ska regina och jag släppa hästarna o kohagen och knäppa kort. sen så ska jag åka hem och fixa mitt hår och packa grejer och dra till madde ! där ska vi käka god mat och spöka ut oss med våra hattar , lösögonfransar och hysteriska klänningar! sedan drar vi oss till lokalfesten! detta ska bli kul! på fredagen får supreme vila , haha , de passar bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0