29 december

blidde en långtur idag , mot kasstorp och tillbaka , favvo rundan! för den är längst x) galopperade som ett svin på alla fält , och red väl i typ 2 timmar lite mer kanske , och största delen galopp , de var bara de att när jag nästan var hemma så kollade jag ner på supremes ben och dom var helt blodiga!! slängde mig av för att kolla , såklart vare ju snön på fälten som vart vasst som rakblad. stackars supreme , blidde till o rida hem och tvätta med saltvatten , men de syns inte ens några sår , förmodligen var de bara nått ytligt , men imorron blir de till att linda benen innan ja går ut o galopperar! dagens läxa lärd!!

efter ridturen övningskörde jag med pappa , gick jätte bra , min klänning kom oxå idag ;D vilken tur jag har.
imorron ska jag till körskolan och köra med lasse 12.00. hoppas de går bra. sen blir det en lång uteritt MED lindor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0