14 december

jahapp , då är man hemma ifrån körskolan då.. gick jätte jätte bra. backade idag..



1. - fickparkerade.. gick förvånansvärt bra. skit bra faktiskt. lasse hittade ett ställe där det var as trångt , " de här ser lite trång ut även för mig , men de klarar väl för fan du " .. såklart jag gjorde.

2. - Först körde jag in rakt fram. sen backade jag ut. och backade in igen , gick jätte bra.

3. - backa runt hörn, gick också skit bra! inga problem där inte!

sen körde jag pappas bil hem från körskolan , kanon det med.. börjar äntligen gå framåt lite snabbare nu , lasse sa att på onsdag ska vi ut på landsväg o köra snabbt x) och även krokiga vägar , men vadå? de är ju precis som hemma för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0