1 december

jahapp , gick upp kl 6 idag , dags för morgon lektion på körskolan. gick as bra. men vi käfftade lite med varandra idag , lille lasse och jag xD han ville att ja skulle backa in mellan två bilar , och det var trångt.. ja är ju så jävla dålig på att köra lungt och fint , haha. men när jag tyckte att ja väl stog bra där så ville han att ja skulle backa ännu mer , närmre bilen bakom. fast att kollisions ljudet lät och jag var jätte nära , han ba jo smyg bak lite till .. då svarade jag lite lätt .. ALDRIG I LIVET VI ÄR JU AS NÄRA JA KOMMER MOSA DEN DÄR BILEN !! då svarade han lite lätt .. NEJ DE GÖR DU INTEEE!!! BACKA LITE TILL NUUUUUU!!! .. ja .. du är ju galen !!! .. ajja tillslut backade jag väl lite till.. han vann .. den lille jäveln.. xD lektion imorron igen!!




bajs skol dag , eller as najs vare ju , filmdag hela dagen , hade inte vart någon idé att gå dit. såg iallafall seven och barnhemmet.


lille suppe får vila idag medans jag läser den där jävla körskoleboken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0