UTVILAD

igår var jag så skjukt jävla slut alltså! , somnade kl 9 igår och vaknade nu vid 10. känner mig riktigt utvilad och känner att ja kommer vara riktigt tagg idag ;D ska bort till stallet sen och rida ut på supreme , efter att ja städat lite här hemma. ;D sedan ska jag sova över hos regina .. och sen upp tidigt på söndagen och följa med på kennys fotbollscup.




**************

då har man ride , såklart hade jag min vanliga tur med vädret! underbar sol i början , spöregn i mitten och sen sol igen! , KUL! , men supreme var toppen. pigg som satan!
Farsan och jag har vart ute och plockat lite svamp idag också.
Skulle egentligen åkt in och glott på alla fräna bilar nu med , men får se hur de blir med den saken. sen sova hos regina (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0