tävlade igår , festande på kvällen och skola imorron..



tävlade i nykyrka igår , de gick faktiskt jätte bra, sattsade ju inte något direkt , men hade jag bara ride sekunder snabbare hade vi vunne (: duttia supreme.

****************************************************************


 

senare på kvällen åkte regina och jag in till stan o partajade! mkt roligt måste jag säga!



****************************************************************



kanske dags att lilla jag går och sover nu.. plugget imorron , men först ska jag åka till vårdcentalen och kolla dom där såren ja har i huvet. har haft de i två år nu och de är sjukt jobbigt att ha. har bara varit för slö för att kolla upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0