Mot Åby

jahapp , somnade vid kl 9 igår och är fortfarande helt jävla slut! är så jävla sjukt trött asså! feber och ont i halsen ;(
..nu har jag fullpackad väska igen och ska iväg till åby för att rida. är inte så tagg just nu , men de kommer väl sen när man vaknat till , eller kanske när man cyklat två km till bussen! idag ska vi rida ut med åby ridgruppen, och de gör jag ju aldrig annars haha ;) , nej men de ska bli skitkul! nu imot bussen och sen till resecentrum! .. skriver mer ikväll.

i väntan på bussfan


***********************

jaha , då har man vart på åby. var inte speciellt tagg imorse , feber och allt. nästan hela klassen var sjuka idag. men lyckades få emma till åby iallafall! ;D
jaha idag hade jag princess igen , andra gången nu. vi skulle rida ut. och kan lova att de var den bästa uteritten ja någonsin haft med plugget! , fullt ös medvetslös! , riktigt roligt. hoppade över allt som kom i våran väg! och hoppade inne på gräsbanan! , princess tappade två skor under den ridturen! sedan prövade vi sadlar på lite olika hästar och fyllde i ett papper om dens utrustning. om den låg bra , var hel osv. väldigt kul faktiskt! ;D


princess


*********************

jaha efter allt hästande på åby , åkte jag direkt till Korint och supreme , mötte två hungriga kusar. supreme verkade taggad för en uteritt! , började väl sådär. gick jätte fint och var jätte mjuk när jag red på fältet , tills han trampade ner i ett lerhål så benskyddet åkte ner i karleden och han fick typ spatt! de var ju bara att hoppa av och fixa till och sen rida vidare. nehe men jag håller väl mig till grusvägar då tänkte jag när de var så blött överallt. de gick kanon! han var så pigg och fin! , sen skrittade jag in i skogen och skulle gena hem när regnet började , sjävklart felbedömmer vi ett dike och supreme snubblar över och landar på knä så stropparna till sadeln gick södder , ja de var ju bara att ha sadeln i knät och skritta den långa vägen hem! haha , men men , huvudsaken är ju att supreme mår bra och att ja har världens finaste pollar!!!!!

fyra månader gammal supreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0