Fotbolls cup

jaha , vaknade kl 8 typ hos regina , då var det dags att åka på fotbolls cup med kenny. fick dricka mitt morgon kaffe i bilen. efter att ha vaknat till var det ju riktigt kul att glo på när kenny spelade skiten ur alla andra!


*************************

efter det kollade jag och regina på film , och åt godis. när filmen var slut så käkade vi mat. har aldrig varit så mätt i hela mitt liv. så de blev till att sova middag i en timme.




*********************


sedan vid halv 6 red jag iväg på supreme. han var super duper underbar idag , så jävla pigg!!!! snacka om stark kuse. men gud så snäll (: riktigt mysig ridtur.

slänger in lite bilder från kusarnas sommarbete när jag jobbade hos gisela helin (:


supreme och hagens korint

************************

jaha imorron börjar jag på min nya praktik plats , ska vara hos fredrik spetz , tränar ju för hans farsa , johan spetz , men detta ska bli intressant. bara liiiiiite små nervös. de är jag alltid när jag ska till ett nytt ställe.

skriver mer om de imorron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0