en vanlig dag typ..

jahapp , dagen började med att jag åkte till vårdcentralen och visade mina sår ja har i huvet. har fan haft dom nu i två år men vart för slö för att gå dit! och så säger läkarn att de kan försvinna på bara en natt o aldrig mer komma tillbaka om jag hade komme tidigare och fått de där medelt! deva lite små surt. men nu så sitter ja här med medlet i huvet o de svider som fan! men imorron kommer de va helt borta! :D guuuud va skönt!

*************************************************




ja och sen bar de av mot skolan, och då kom jag lagom till lunchen. sen spelade vid kubb med dom nya häst ettorna. måste bara säga att VI häst 2:or är lätt bästa HG ever! konstigt nog  så hade jag sjukt mkt energi idag i skolan.. hmm.. skummt ja som brukar vara typ död! OCH det bästa med dagen , träffade CARRO vid bussen! SHIT! de va typ 4 år sen vi sågs!!! carro är min barndoms kompis ifrån Tjällmo! och hon går nu natur i stan. och sitter och åker buss fram och tillbaka till Tjällmo varje dag! så självklart erbjöd jag sovplats! Så carro kommer redan imorron kväll och sover över:D JIPPIEEEE!!

*************************************************************


susanna och barondetta hinder på typ 1.30-1.40 slänge jag upp till susanna men de ville hon inte hoppa! haha , förstår henne inte tkr de ser riktigt roligt ut! :D

sen åkte jag hem , och så ville susanna ha lite hjälp när hon hoppade. och de såg ju faktiskt fint ut tillslut måste jag säga
 (:


************************************************************




sedan gick jag till mitt eget stall och red ut en långtur på supreme.. de vart en brännar tur , riktigt mys nu med alla stubb åkrarna vi har :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Awh, kan inte du skicka filmerna du filmade? (a)

2009-08-31 @ 18:32:11
Postat av: Dessie

självklart (:

2009-08-31 @ 21:58:22
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0