camping med skolan

jahapp då var man äntligen hemma från islandshäst campingen! gud så skönt att vara hemma alltså! sjukt jobbigt att bära runt på packningen! sov knappt något inatt. de där NUTarna kan ju inte va tysta! mohah (: men men de var roligt.höll på att garva söndar idag åt emma hhaha fifan! .och läraren körde ju bara ner bilen i diket en gång , och körde in i ett träd (: är så trött så ja orkar inte ens skriva knappt. här kommer lite bilder.


jag ville inte åka väntar på buss fanmen fint va de
vi var tvungna att hova djur med..NUTarna rider xDkolla va fula ;)vovve o jag

mupparna försöker sätta upp sitt tält (:tröööööttatrööööttaaaaaa

bästa ridgruppen , bästa hgja o min kuse

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, fy fan vad vi hade det bra! :D

skicka bilder! (A) <3<3

2009-08-27 @ 20:56:48
URL: http://tildasofia.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Jag tycker det var en väldigt mysig o trevlig kväll/ natt det där :D

2009-08-31 @ 21:36:35
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0